SOL·LICITUD A DIPTA DE SUBVENCIONS DESTINADES A PROJECTES I ACTIVITATS CULTURALS SINGULARS PER A ENS LOCALS, ANY 2023

27/07/2023

La Diputació de Tarragona ha concedit a l'Ajuntament de Batea una subvenció destinada als ajuntaments, entitats municipals descentralitzades i altres ens dependents, de la demarcació de Tarragona per a projectes i activitats culturals o d'interès per a la ciutadania de caràcter singular. Convocatòria any 2023.

Amb aquesta subvenció l'Ajuntament de Batea ha fet front a les despeses d'organització de la primera edició del Festival Cruïlla D.O.Terra Alta que es va celebrar el cap de setmana del 22 i 23 d'abril a Batea.

A la celebració s'ha fet una mostra de vins fet que promociona "lo vi de Batea" i moltes activitats musicals i culturals.

Import de la subvenció 19.758,94€